Składanie skarg
W jaki sposób złożyć skargę? |
W razie zawinionego naruszenia praw pacjenta przez pracowników GSPZPOZ, pacjent ma prawo złożyć skargę. Skargę można złożyć: 1) w siedzibie GSPZPOZ: a) osobiście u Kierownika GSPZPOZ w każdy wtorek w godzinach: 8:00 – 10:00, b) na piśmie w godzinach pracy sekretariatu (7:25 – 15:00 ) c) w formie wpisu w „Książce skarg i wniosków”, znajdującej się w kartotece w Przychodni POZ w Iłży lub w Przychodni POZ w Jasieńcu Iłżeckim – Filii, 2) w Urzędzie Miejskim w Iłży, 3) w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta, 4) w Biurze Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Okręgowej Izby Lekarskiej, 5) w Biurze Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych, 6) w Mazowieckim Oddziale Wojewódzkim NFZ – Delegatura w Radomiu, 7) w Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, 8) w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich. |
email: gzozilza@gmail.com tel.:48 6163367 , w dniu: 17‑10‑2023 12:23:06
email: biuro@finn.pl tel.:(42) 206 66 01 , w dniu: 17‑10‑2023 12:23:06
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|