Składanie skarg


W jaki sposób złożyć skargę?

 

 

W razie zawinionego naruszenia praw pacjenta przez pracowników GSPZPOZ, pacjent ma prawo złożyć skargę. Skargę można złożyć:

1) w siedzibie GSPZPOZ:

a)  osobiście u Kierownika GSPZPOZ w każdy wtorek w godzinach: 8:00 – 10:00,

b)  na piśmie w godzinach pracy sekretariatu (7:25 – 15:00 )

c)  w formie wpisu w „Książce skarg i wniosków”, znajdującej się w kartotece w Przychodni POZ w Iłży lub w Przychodni POZ w Jasieńcu Iłżeckim – Filii,

2) w Urzędzie Miejskim w Iłży,

3) w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta,

4) w Biurze Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Okręgowej Izby Lekarskiej,

5) w Biurze Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych,

6) w Mazowieckim Oddziale Wojewódzkim NFZ – Delegatura w Radomiu,

7) w Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych,

8) w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich.

Informacja wytworzona przez:
Jacek Pypeć
email: gzozilza@gmail.com tel.:48 6163367
, w dniu:  17‑10‑2023 12:23:06
Informacja wprowadzona do BIP przez:
BIP Administrator
email: biuro@finn.pl tel.:(42) 206 66 01
, w dniu:  17‑10‑2023 12:23:06
Data ostatniej aktualizacji:
05‑11‑2023 09:41:12
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie